pizza

6 υγιεινοί τρόποι για να φάτε “πρόχειρο” φαγητό

Οι περισσότεροι από μας δεν μπορούμε να αντισταθούμε σε ένα ζουμερό burger με τηγανητές πατάτες ή μια λαχταριστή πίτσα. Υπάρχει τρόπος να τα απολαμβάνουμε όσο συχνά θέλουμε, φτάνει να επιλέξουμε να φτιάξουμε την πιό υγιεινή εκδοχή τους, κρατώντας όλη τη γεύση αλλά με λιγότερο λίπος. Ας δούμε πώς:

Τηγανητές φτερούγες κοτόπουλου: αλατοπιπερώστε τις φτερούγες,αλείψτε τες με λίγο ελαιόλαδο και βουτήξτε τις μέσα σε τριμμένη φρυγανιά. Ψήστε στον αέρα του φούρνου σας μέχρι να γίνουν.

Χάμπουργκερ με τηγανητές πατάτες: Φτιάξτε το σάντουιτς με ψητό μπιφτέκι, ψωμί ολικής άλεσης, μουστάρδα και λαχανικά. Για τις πατάτες, κόψτε τες όπως τις τηγανητές, αλείψτε με λίγο ελαιόλαδο και ψήστε τες στο γκριλ.

Σοκολάτες γάλακτος και μπισκότα: προτιμήστε μια καλής ποιότητας μαύρη σοκολάτα που είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά και υπέροχη γεύση.

Νάτσος με ντιπ: Τα τσιπς καλαμποκιού τηγανίζονται σε υδρογονωμένα φυτικά έλαια και περιέχουν ανθυγιεινα τρανς λιπαρά. Εναλλακτικά, χρησιμοποιήστε πιτούλες (αυτές που χρησιμοποιούντα για τα σουβλάκια) κομμένες σε τρίγωνα κομμάτια και ψημένα στον φούρνο. Λιώστε πάνω τους τυρί χαμηλών λιπαρών και συνοδέψτε με μια σάλτσα ντομάτας που θα έχετε κάνει εσείς.

Πίτσα: Είναι πολύ εύκολο να φτιάξετε μια υγιεινή πίτσα στο σπίτι. Πάρτε μία τορτίγια ή λιβανέζικο ψωμί, απλώστε πάνω λίγη φρέσκια ντομάτα, γαλοπούλα και κασέρι χαμηλών λιπαρών, πιπεριά και μανιτάρια και ψήστε στο φούρνο.

Χοτ ντογκ: Χρησιμοποιήστε λουκάνικα γαλοπούλας, ψωμάκι ολικής άλεσης, μουστάρδα και ξινολάχανο για ένα γευστικό χοτ ντογκ.