margarita

Λάθη κατά τη διάρκεια του διατροφικού προγράμματος

By in Περί Διατροφής on 26/06/2014

Αν έχετε μπεί σε πρόγραμμα διατροφής, αλλά δεν χάνετε κιλά, ίσως κάνετε μερικά από τα πιό συνηθισμένα λάθη κατά τη διάρκειά του. Ποιά είναι αυτά;

1.Παραλείπετε το πρωϊνό γεύμα. Είναι ο πιό απλός τρόπος κατά τη γνώμη σας να μειώσετε τις συνολικές ημερήσιες θερμίδες. Αυτό θα σας οδηγήσει όμως στο να φάτε ένα ανθυγιεινό σνάκ ή μια πολύ μεγαλύτερη μερίδα μεσημεριανού.Έχετε υπ’οψιν σας, ότι όσοι τρώνε πρωινό κάθε πρωί, έχουν περισσότερες πιθανότητες να διατηρήσουν ένα υγιές βάρος.

2.Ακολουθείτε κατά γράμμα το διατροφικό σας πρόγραμμα, αλλά κατά τη διάρκεια της μέρας, τσιμπολογάτε σνακς χωρίς να τα υπολογίζετε. Μείνετε στο πρόγραμμα σας ακριβώς αν θέλετε να δείτε τη ζυγαριά σας να κατεβαίνει.

3.Δεν τρώτε καθόλου σνακς, για να κάνετε οικονομία στις θερμίδες. Εδώ συμβαίνει ακριβώς ότι και με το πρωινό. Τα υγειινά σνακς σας βοηθούν να περιορίσετε την όρεξή σας και να φάτε την σωστή ποσότητα από το επόμενο γεύμα σας.

4.Καταβαλώνετε light προϊόντα. Είναι σωστό, γιατί έτσι μειώνετε τα λιπαρά που παίρνει ο οργανισμός σας, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι μπορείτε να φάτε την τριπλάσια ποσότητα απ’ότι θα τρώγατε συνήθως. Οι θερμίδες παραμένουν συνήθως οι ίδιες.Ελέγξτε τις διατροφικές ετικέτες των προϊόντων.

5.Δεν υπολογίζετε τις θερμίδες από τα ποτά. Υπάρχουν κοκτέιλς που έχουν πάνω από 500 θερμίδες. Και το χειρότερο; οι θερμίδες των ποτών, δεν χορταίνουν.

6.Δεν πίνετε νερό. Είναι απαραίτητο για την καύση των θερμίδων. Αν αφυδατωθείτε, ο μεταβολισμό σας θα γίνει πιό αργός. 8 ποτήρια νερό την ημέρα θα σας βοηθήσουν να χάσετε λίγο περισσότερο βάρος.

7.Δεν βάζετε ρεαλιστικούς στόχους. Αν θέλετε να χάσετε 3 κιλά σε μία εβδομάδα και χάσετε 1, τότε αντί να το γιορτάσετε, θα αισθανθείτε ότι αποτύχατε. Οπλιστείτε με υπομονή, και δώστε στον εαυτό σας χρόνο να επανέλθει στο φυσιολογικό του βάρος ήρεμα και χωρίς βιασύνη.